Sunday, January 23, 2011

insensate

Peace Be Upon You :D
We meet again with a crotchety mood.why?
Because in that kind of mood,terkenang kisah lampaulaaa katekan hehe teringat pulak kt sorg kawan aku yg aku dh anggap mcm adek beradek,mmg kamceng habes tp hilang sekelip mata bukan sebab mati ke hape tp sbb seokor syaitan yg bertopengkan manusia HAHAHAHA
tkdelaa smpai mcm tu,tu dh kejam sgt dh tu haha
Hokay,LOVE is a general word that got a tons of meaning such as love to our Allah,love to our nature,lg em haa love to our parents ish kalau nk list kan mmg byk kalilaa korg kene tekan older post tu bykbyk haha.


Kerana dek cintala sangat ni sampai kawan pung boleh dibuang,woi aku ni bukannye pakai buang mcm stacy ckp tu aha
tkdelaaa,dulu kau mngs aku bg tisu ala ala cite hindustan,aku comfortkan kau tp aku tk mntk dibalas and aku tk harap pun balasan
tup tup kau ludah aku kau buang aku jauh jauhhhh uhh uhh uhh,kan aku ckp aku tknk balasan,tk kesahla baik ke buruk tp knp kau balas jugak? heh
aku dh fikir cook cook,kau buatlaa ape kau nk,jgn satu hari kau dh terhantuk baru nk terngadah semua sbb semuanyaa dah terlambat bak kate one republic IT's TOO LATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
aku just boleh doakan kau supaya tuhan dpt guide kau lg dgn lbh lbh lg jangan kau dh sayang sgt smpai kau bulat nk teberanak nnti,igt tuhan igt mati - dh mcm ustaz syakirr dah.HAHA
Take care of yourself,dont make ur papa ur momma crying because of ur thick-skulled behaviour.ADIOSSSSS !
the end.

No comments:

Post a Comment