Monday, May 11, 2009

soul of my soul.

heluuu
yesterday was mother's day rite?
but tasempat na update.haha
everyday is mother's day.agreeee?haaa :D
so i wanna wish my mama , happy mama's day!HAHA
korg msti tapena tgk mama aku en?haaso, this is my mama.ngeee :D
and i'm proud na tnjuk syakirr's mama picturee kat korg. haaa
n msti korg ckp "ei,ank mak"haha
so , do i care? kite sume ank makla en? tade mak tadela korg bace blog aku.haha
yesss i'm black n she is whitte.haha
see, betape bezenye kaler kulit ktorg.haha
i loveeeee uuu mama!
even aku slalu lawan ckp die, die chilllll je (: .haha
kauu mmg hebatla ma!
aku saaaaayyyyaaanngggg kauuu gileeegileee ! haha
so if lepas ni syakirr lawan lg . saba jela oke ? :D
so , ma syakirr mtk maaf ye ? i noe aku degil. jage aku mcm jge sepulo org anak!.haha
aku tau kau takan bace.haha
tapelaa , just na tnjukkan betape banggenye ade mak mcm mama!
sayangi ibu anda.HAHA
happy mother's day to all mothers in the entire world!haha. btul ke?
oke then,
the end.
*fina da tatau na bg tajuk so aku hentamm jela okee?HAHA

No comments:

Post a Comment