Sunday, May 17, 2009

history of potret.



helluuu (:
okee , this week is examination week! ohh fcukin' hate it! haha
last friday , em trsingkir drpd jd wakil sekula dlm prtndingan pantun . aihh bukan rezeki enn? haa
yesterday , yess!! man utd won EPL's title for the 18 timess. gosh! wahh ;D
uma tade astro , kampungla kate kan.!HAHA
so pg mamak .haha .
happening gile plak kat situ . arsenal's fan en balekk duue padahal game ta abes lg. GOYANG! ;D
after that yess terus call ma fren yg support liverpool , arsenal n chelsea. haaa . padan muke!kutuk aku lg.haha
come onla weyh choose the rite teamla kawan. haha
then , papa kate naseb je.haha
yess my father is anti-man utd .haha
carling cup?check
epl?check
champions league?coming soon babehh!hahaha :D
GLORY GLORY MAN UTD! haha

then , sumthing yg ta expect berlaku . n wht can i say now is WOW!!
read it,
papa ; 7th till 11th june kaoo pg penang
me ; eh , ohh oke but bukan pa pg endon ke on tht date?
papa ; yess
me ; sape na bawak pg sane?
papa ; (hand me a sheet of paper) nahh amek ni.
me ; eh naek flight?
papa ; yess , why?
me ; with?
papa ; kaoo sorang jee :D
me ; OMG! kejam gile kaw.haha
papa ; nah , call aunty ani . tell her.
naseb baek pg penang je.haha
so just wannana share my excitement!haha
yela en naek flight alone!haha
bak kate mama "da besa da anak mama"haha
okeyy my flight num is FY 2086 , 9.10 am n will arrive at 10.10am
while my papa n mama's flight pulak , em 10.20 camtula.
thurs 11th june 09 , flight FY 2095 from penang to subang at 9.20pm till 10.20pm
while my parents arrive at kl a day before me , 10th junela.haha
so im kindda excited now , of coz la en
frst time bwat bnde yg tapena bwat .haha
lg un my cousin , nephew n niece kat penang is veryvery talented in music .so na blaja2 la en.haha
currently cant wait na abes exam!ahaha . really2 make me stress ohh.
haha . today aku tadapat pg swimming pool
soriela zaf , jim
bapak aku anta kete service.haha
okelaa enough for now , tomorrow exam . tabace lg pun.haha
btw, glory glory man utd! haha
to all EPL's club , dun wurry . nex yer ade lg.haha
oke then ,
the end.

No comments:

Post a Comment